[ 1 ] De unde vine numele site-ului?
"Hardwired", de Walter
John Williams, este una dintre cele mai apreciate carti SF Cyber-Punk si
este preferata mea, totodata este si aliasul sub care semnez.
[ 2 ] Cu ce se ocupa acest site?
Site-ul vine in ajutorul
programatorilor de drivere pentru orice platforma si orice sistem de
operare. Deoarece, cel putin in Romania, cei mai multi programatori
lucreaza cu Microsoft Driver Development Kit (DDK), destinat sistemelor
de operare din familia Windows, acest site este axat pe aceasta sectiune.
[ 3 ] De ce un site dedicat Driver
Developmentului?
Astfel de site-uri mai
exista, nu foarte multe, dar destule. In Romania inca nu am gasit unul,
sau poate exista, dar nu am dat eu inca de el. In orice caz, ideea este
ca atunci cand lucrez, foarte greu gasesc materialele de care am nevoie.
Anumitor intrebari nu le pot gasi raspunsul pe nici unul din siteurile
existente. De aceea am hotarat sa fac acest site. Materialele pe care
le-am gasit foarte greu, si unele intrebari la care mi-am raspuns singur
se gasesc aici. Asta pentru ca cei care se confrunta cu aceleasi
probleme, sa nu mai piarda timp, pretios in cele mai multe cazuri,
cautandu-le.
[ 4 ] Trebuie sa platesc pentru
materialele care le gasesc pe acest site?
NU!!!
[ 5 ] Vreau sa contribui cu
materiale noi (documentatii, surse, etc.). Ce trebuie sa fac?
In primul rand trebuie sa
va asigurati ca materialele in cauza sunt distribuite gratuit si/sau
postarea lor pe acest site nu contituie nici o problema legala. Oricum,
materialele le voi verifica personal. In ce priveste sursele, va rog sa
le curatati, sa le comentati. In principiu acestea trebuie sa fie
inteligibile.
Daca materialele
dumneavoastra intrunesc conditiile de mai sus, atunci trimiteti-le
atasate la un email, cu subiectul "Contributie", pe adresa
hardwired@rdslink.ro.
[ 6 ] Acest f.a.q. nu raspunde
intrebarii mele! Ce trebuie sa fac?
Trimiteti-mi un email pe
adresa hardwired@rdslink.ro,
cu subiectul "General FAQ". Incercati sa fiti cat mai expliciti in
formularea intrebarii.
|